Taisyklės ir sąlygos

Informacija apie prekių pristatymą, atsiskaitymą už prekes.





PREKIŲ PRISTATYMAS

Visas internetu užsakytas prekes, prieš pristatydami Jums – būtinai su Jumis susisieksime ir suderinsime pristatymo laiką.
Dažniausiai prekės, pristatomos jau kitą darbo dieną po užsakymo patvirtinimo ir prekių apmokėjimo. Jeigu prekių apmokėjimas pavedimu vėluoja arba iškyla nenumatytų trukdžių transporto vežimo kompanijos metu, prekės gali būti pristatytos po 2 ar 3 darbo dienų.

Prekes pristatome visoje Lietuvoje užsakyme nurodytu adresu.

Lietuvoje užsakytas prekes pristato logistikos bendrovė UAB „Venipak“.
• Prekės pristatomos nurodytu adresu ir perduodamos Jums, ar Jūsų įgaliotam asmeniui, į rankas.
• Užsakydami prekes, užsakyme nurodykite tą adresą, kuriuo Jūs, ar Jūsų įgaliotas asmuo, būsite siuntos pristatymo metu. Pristatymo adresas gali būti Jūsų namų adresas, arba darbovietės adresas, arba žmogaus, kuriam norite padaryti staigmeną, adresas.
• Apie prekės pristatymą bei numatomą laiką UAB „Venipak“ kurjerių būsite informuoti SMS žinute.

Pastaba: tais atvejais, kai nustatytu laiku Pirkėjas prekių priimti negali, jis įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti UAB „Venipak“ telefonu: 8-700 55221 


DĖMESIO: priėmę prekes turėsite pasirašyti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente ar prekių skenerio laukelyje. Pasirašydami Jūs patvirtinate, jog siunta yra tinkama, nėra transportavimo ar kitokių mechaninių pažeidimų. Todėl kiekvieną kartą gavę prekes įdėmiai apžiūrėkite ar pakuotė(-ės) nepažeista(-os), ar nesimato kitokių mechaninių pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, nepriimkite iš kurjerio siuntos, kol nesudarėte siuntos laisva forma rašyto "Pažeidimų akto", pasirašyto kurjerio ir kuriame būtų kuo smulkiau nurodyti rasti pažeidimai. Jei tikrinamos prekės techninės būklės nustatymas yra sudėtingas, nurodykite akte, kad prekės techninė būklė bus patikrinta vėliau.



PREKIŲ PRISTATYMO KAINA

Mūsų interneto svetainėje perkant (užsisakant) prekių mažiau negu už 45 €, prekių pristatymo kaina, išskyrus Kuršių Neriją* ir užsienio valstybes**, yra 2,90 € (nepriklausomai nuo prekių dydžio). 2,90 € bus įskaičiuojama į bendrą prekių kainą, kuri bus matoma išrašytoje sąskaitoje-faktūroje. Perkant prekių daugiau kaip už 45 €, prekes Jums pristatysime NEMOKAMAI (išskyrus Kuršių Neriją*).

* Prekių pristatymas į Kuršių Neriją papildomai kainuoja 26 €. 



APMOKĖJIMAS

Už prekes galite atsiskaityti: bankiniu pavedimu.

Jei iškiltų klausimų – skambinkite telefonu +3705200004 arba rašykite el. paštu: info@espresso.lt 

Mes garantuojame, jog visi Jūsų apmokėjimai bus atlikti saugiai.



PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jei norite grąžinti prekę – prašome su mumis susisiekti el. paštu: info@espresso.lt 

Nekokybiškos prekės grąžinimas / keitimas
Jeigu prekės grąžinimo ar keitimo priežastis yra netinkama prekės kokybė,UAB "Itališka kava"  įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija).

Kokybiškos prekės grąžinimas / keitimas
Tinkamos kokybės prekės grąžinimos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“, patvirtintomis 2001-06-11 Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija). Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Prekių grąžinimo sąlygos
• Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (tai netaikoma grąžinant nekokybišką prekę), pilnos komplektacijos.
• Grąžinama prekė turi būti nesugadinta ir nenaudota.
• Taip pat būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir visą prie prekės buvusią dokumentaciją.
• Prekių grąžinimo atveju už suteiktas paslaugas (transporto, krovos darbų ir kt.) pinigai nėra grąžinami.



PREKIŲ GARANTIJOS

Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai.
Garantinį remontą atlieka UAB "Itališka kava"  serviso centras.
Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu +3705200004, ar nuvykti adresu Kalvarijų g. 135, Vilnius.

Pateikdami prekę garantiniam remontui turėkite prekės pirkimo dokumentą bei garantinį taloną, jei jį gavote kartu su preke (nuo 2010 m. rugsėjo 9 d. prekės pirkimo dokumentas (PVM sąskaita faktūra) kartu yra ir garantinis talonas).



NUOLAIDŲ SISTEMA

Norime Jus nudžiuginti !!!
Mūsų klientai naudojasi Lojalumo programa, kuri suteikia suteikia perkamai kavai nuo 5% iki 10%.